4 Eylül 2015 Cuma

Flormar BB Sprey Köpük Baz ve Köpük Fondöten

Makyaj ürünlerine oldukça ilgili olan bir arkadaşımın tavsiyesi ile edindiğim iki adet üründen size bahsetmek istiyorum. Makyaj ürünlerini kullanırken baz yada fondöten kullanmama rağmen bu iki ürünü arkadaşımda gördükten sonra bana da alması için ricada bulundum.
Nemlendirici sürülmüş olan cildimin üzerine sadece köpük bazı sürdükten sonra allığımı kullandım, yüzümde netlik ve canlılık oluştu. Ama hiçbir şekilde sürmüş olduğum ürünün yüzümde bir ağırlığı olmadı. Söylemiş olduğum gibi daha önce hiç makyaj bazı kullanmamıştım ve bu ürün beni hiç rahatsız etmedi. İçeriğindeki bileşenler sayesinde cildi nemli tutma, makyajı sabitleme ve güneşin zararlı ışınlarına karşı koruma özelliği olduğunu söyleyebilirim.
Flormar BB Sprey Köpük Baz ve Köpük Fondöten
 
BB Sprey Köpük Fondöteni almaya niyetim yoktu, çünkü hiç fondöten kullanmıyorum. Ancak arkadaşım kendisinde olan üründen eline sıkıp uygulama sonucunu gösterdiğinde bildiğimiz ürünlere benzemediğini doğal bir ten makyajı görüntüsü verdiğini, yine nemlendirme ve canlandırma özelliği içerdiğini fark ettiğimden o üründen de getirmesini rica ettim. Ben 002 numara ivory olanı aldım. Koyu olmayan bir rengi var.  Bu tarz ürünler arayanlar ve merak edenlere tavsiye edebilirim.
Not: İki ürünü kullanırken süngeri ıslatmak suretiyle kullandığınızda porselen makyaj özelliği yarattığını da ayrıca eklemek istiyorum.
Sevgilerimle...
 

4 yorum:

  1. En ilgimi çeken üründü yazlıktaydım indirim olduğunda ama kalmamıstı hala indirim var mıdır acaba :)?

    YanıtlaSil
  2. kullanması köpük oldugu için kolay ve hafif olabilir . merak ettim ürünü.

    blogunu takibe aldım .hayırlı olsun .

    yeni bloguma da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim Ceyda, gerçekten güzel...Blog adresini alabilir miyim?

      Sil