21 Kasım 2014 Cuma

Funna Baby Bebek Tekstili

Merhaba,
Bugün sizlere Funna Baby bebek ev tekstili hakkında bilgi vermek istiyorum. Bebek ev tekstilinde oldukça geniş bir ürün yelpazesi olan Funna Baby, kaliteli hizmet anlayışı ile oldukça başarılı bir tekstil firması. 
Ben kendi oğlumda ürünlerini kullandım hala da kullanmaktayım. Yırtılma, solma, şekil bozukluğu gibi hiçbir sorunla karşılaşmadım. Herkese de tavsiye ederim. İlgili firmanın internet adresini ziyaret edebilir ürünler hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz. Kardeşim Funna Baby ürünlerinin toptancısı, bu nedenle beğendiğiniz ve almak istediğiniz ürünlerin fiyatları konusunda size toptancı fiyatı üzerinden yardımcı olacaktır.  İlgilenenler bana veya kardeşime eposta ile ulaşabilir. 
turker.aydemir@funnababy.com








2 yorum: