4 Eylül 2014 Perşembe

KANCA EV ÇEKİLİŞİ

Sevgili Beyaz Begonvilin blogunda rastladığım kendinin ruh doktoru blogunda yayınlanan kanca ev çekilişini sizlere tanıtmak istiyorum, katılanlara bol şans...
 
***KANCA EV ÇEKİLİŞİ

 
Sevgili Blogcanlar, nasılsınız?
Ben Bomba gibiyim.
Çünkü bugün blogumda muhteşem bir çekiliş başlayacak.
Ben bu çekilişe kendim yapıyor olmama rağmen bayıldım ve kazanan arkadaşı şimdiden kıskanıyorum :)
Hatta ne yalan söyleyeyim hediye edilecek ürünler bana geldikten sonra tekrar Kanca Ev alışverişi yaptım :)

Ben düğünüm öncesi bu markayla tanışmıştım.
Süslü püslü Mutfak eşyaları yapıyorlar.
Hepimizi de mest ediyorlar.
Bu konuda öncü olmanın haklı gururuna sahipler tabii ki :)

Gelelim çekilişe.
Şanslı arkadaş Kahve Konseptli bu çatal ve kaşığın sahibi olacak.
Sizce de çok şanslı değil mi?






2 yorum:

  1. Ben buranın satış yerine gidip alışveriş yaptım :) Harika şeyler satıyorlar hakkaten...

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi yapmışsınız, aldıklarınızı güzel günlerde kullanın:) Bu arada satış yerleri nerede?

    YanıtlaSil